خطيب موقت نماز جمعه تهران خواستار توسعه مراسم و برنامه‌هاي فرهنگي و ديني در امامزادگان و بقاع متبرکه شد وگفت : این بر نامه ها ضمن ترويج فرهنگ وقف موجب برکت و رحمت الهی در جامعه مي‌شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، آيت‌الله کاظم صديقي در جمع  کاروان خادمان بارگاه قدس رضوي در آستان مقدس امامزاده حسين (ع) قزوين برگزار شد اظهار کرد : حضرت امام رضا(ع) در مقام امامت بياناتي دارند که در  اصول کافي شيخ کليني آورده شده که امام چه احساسي نسبت به مردم داشته و در واقع امام پدر شما بوده؛ پدري که هميشه مهربان است.
 
خطيب موقت نماز جمعه تهران افزود : حضرت امام رضا(ع) درياي علم بوده و علم الهي داشتند و اين امر موجب شد نوا و صداي دين اسلام را از پايگاه سلطنت مأمون به نقاط ايران برسانند و مردم کشور بايد شکرگزار خداوند باشند که محبت اهل‌بيت‌(ع) را در دل مردم قرار داده است.
 
صديقي تصريح کرد : در بين امامان تنها امامي که لقب عالم آل‌محمد(ص) را دارند حضرت علي‌ابن‌موسي‌الرضا‌(ع) بوده و اين امر موجب دلگرمي مردم جامعه شده و کشور ايران آسيب نمي‌بيند و انقلاب اسلامي ماندگار است چراکه کشور ايران در کشتي نجات ائمه اطهار(ع) قرار دارد.
 
امام جمعه موقت تهران يادآور شد : مردم جامعه از دروغ‌گويي، تهمت، اخلاق نادرست توبه کنند چراکه موجب از بين رفتن نعمت امنيت در جامعه مي‌شود.
 
صديقي بيان کرد : همه بايد قدردان نعمت‌هاي خداوند باشند و با حفظ عفاف و حجاب مانع از نفوذ دشمن در کشور شوند.
 
وي خاطرنشان کرد : مقام معظم رهبري نايب امام زمان(عج) در دنيا هستند که با تدبير و بينش اسلامي در برابر توطئه‌هاي دشمنان ايستادگي و مقاومت مي‌کنند.
 
خطيب موقت نماز جمعه تهران تصريح کرد : مراسم و برنامه‌هاي فرهنگي و ديني در امامزادگان و بقاع متبرکه توسعه يابد، چراکه اين امر ضمن ترويج فرهنگ وقف موجب برکت  ورحمت الهی در جامعه مي‌شود.
/2759/